کفپوش منزل

کفپوش منزل و راهنمای خرید انواع آن

کفپوش منزل : خانه جزء یکی از مکان های که فرد آن احساس آرامش و امنیت می کند به طوری که هر فردی بعد از داشتن یک روزه سخت و طاقت فرسا  شروع به لحظه شماری برای رسیدن به خانه جهت دریافت حس آرامش ، امنیت و استراحت میکند. از آن جایی که اکثر افراد بیشتر وقت خود را قالب سپری می کنند همواره سعی بر این دارند تا چیدمان خانه را بهترین نحو ممکن انجام دهند که این سعی و تلاش در افراد مختلف دارای درجات گوناگون است همین باعث شده تا سلایق افراد در چیدمان منزل با یکدیگر متفاوت باشد و ما شاهد سبک دکوراسیون های جدید و مختلف در هر منزل باشیم.

افراد مختلف راهکار های متفاوتی را جهت تغییر و طبق سلیقه در آوردن دکوراسیون منزل خود انجام می دهند به طوری که برخی از آن ها در پی رنگ کردن دیوارها ، خرید وسایل برای منزل ، تهیه کفپوش منزل یا… هستند. تهیه کفپوش منزل یکی از محبوب ترین روش ها در میان افراد برای تغییر چیدمان و دکوراسیون منزل است به طوری که در سال های اخیر عکس افراد بعد از انتخاب منزل خود به دنبال تهیه کفپوش برای آن بودند و برخی از معمار ها و سازندگان از همان ابتدا ساخت منزل از کفپوش منزل برای ساخت کف منزل استفاده می کند.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید در منزل خود از کفپوش منزل استفاده کنید و یک سبک جدید از چیدمان را تجربه نمایید برای اطلاع از انواع مدل های  کفپوش منزل به همراه جدیدترین لیست قیمت ارائه شده در رابطه با قیمت آنها و همچنین ثبت سفارش غیر حضوری کفپوش منزل می توانید از طریق شماره های درج شده با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

دفتر فروش محصولات 02634904972 دفتر مشاوره09122650578

کفپوش منزل و تعریف دقیق آن ؟

کفپوش منزل نوعی ابزار تزیینی است به در هنگام ساهت منزل یا بعد از ساهت آن برای زیبایی و تغییر سبک دکوراسیون آن محا مورد استفاده قرار میگیرد.  کفپوش های منزل در طرح ها و رنگ های مختلفی توسط کارخانه های تولیدی، تولید و عرضه میشوند و هر شخص با توجه به هر سلیقه با هر سبک دکوراسیونی که دارند میتواند کفپوش منزل را تهیه کند و آن را در محل مورد نظر نصب کند.

بعد از نصب کفپوش منزل در محل شما به سرعت متوجه ایجاد تغییراتی چشم نواز در محل نصب خواهید شد، البته لازم به ذکر است برای اینکه این تغییرات چشم نواز خود را بیشتر نشان دهند شما در هنگام تهیه کفپوش منزل باید یکسری از نکات همانند هماهنگی مدل و رنگ کفپوش با سبک دکوراسیون را رعایت کنید.

کفپوش منزل در مدل های مختلفی همچون کفپوش چوبی، کفپوش وینیل، کفپوش لمینت و …. موجود هتسند و دارای مزایایی همچون ضد خش بودن، ضد آب بودن، عایق بودن در برابر صوت و گرما و ضد لکه بودن هستند. میتوان گفت برای تغییر در سبک چیدمان محیط زندگی استفاده از کفپوش منزل جزء یکی از مناسب ترین و بهترین انتخاب ها میباشد.

بررسی انواع مدل های کفپوش منزل

کفپوش منزل همانند سایر وسایلی که برای تزیین دکوراسیون داخلی استفاده می شوند دارای طرح های گوناگون است که هر شخصی با توجه به سلیقه شخصی یا سبک چیدمان فضای داخلی خود می تواند مناسب ترین نوع کفپوش منزل انتخاب نماید، برای اطلاع از انواع مدل های کفپوش منزل در ادامه مطلب با ما همراه باشید:

canadian wood - کفپوش منزل و راهنمای خرید انواع آن

کفپوش چوبی:

در میان انواع مدلهای کفپوش منزل کفپوش چوبی از جمله مدل هایی است که در میان تهیه کنندگان این محصول از محبوبیت بیشتری برخوردار است، ساخت کفپوش چوبی از چوب طبیعی استفاده شده و سپس برای حفظ ظاهر این کفپوش در مدت زمان طولانی لایه هایی از رنگ روغن بر روی آن اعمال شده است.

یکی از دلایل محبوبیت کفپوش چوبی این است که بخاطر داشتن ظاهری طبیعی باعث گرم و دلنشین کردن محیط میشود و همچنین  میتوان آن را با سبک های مختلف دکوراسیون تطابق داد.

featured image laminate flooring.jpeg 1 - کفپوش منزل و راهنمای خرید انواع آن

کفپوش لمینت:

بعد از کفپوش چوبی یکی از محبوبترین کفپوش ها برای استفاده در منزل یا سایر محله ها کفپوش لمینت است، کفپوش لمینت از چند لایه چوب مصنوعی تشکیل شده است و برخلاف کفپوش چوبی دوام بالاتر و قیمت مناسب تری برخوردار است.

نصب کفپوش لمینت در مقایسه با کفپوش چوبی بسیار راحت تر است و همچنین شما هر زمان که خواستید می توانید به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش فنی زیاد اقدام به تعویض کفپوش لمینت کنید.

7.1 1 1 - کفپوش منزل و راهنمای خرید انواع آن

کفپوش وینیل:

در میان انواع کفپوش های منزل کفپوش وینیل جزء یکی از مقاوم ترین نوع کفپوش ها به حساب می آید، کفپوش وینیل  یک نوع کفپوش مقاوم در برابر ضربه و خط و خش است و به دلیل همین ویژگی بعد از نصب بر روی محل مورد نظر تا مدت زیادی ویژگی های ظاهری خود را همانند روز اول حفظ میکند.

علاوه بر ضد خش و ضد ضربه بودن کفپوش وینیل در برابر آب و رطوبت و لکه دارای مقاومت بالایی است به این منظور که اگر شما متوجه وجود لکه یا لکه هایی بر روی کفپوش وینیل شدید می توانید به راحتی آن را پاک کنید.

6.1 11zon 11 - کفپوش منزل و راهنمای خرید انواع آن

کفپوش سرامیک:

یکی از وجه اشتراکات کفپوش سرامیک و کفپوش وینیل در محکم بودن آن ها است اما تفاوت هایی نیز در میان این دو کفپوش وجود دارد، به این منظور که کفپوش  وینیل علاوه بر داشتن ساختاری محکم  در برابر انواع ضربه نیز مقاوم است اما کفپوش سرامیک با وجود اینکه دارای ساختاری محکم است ممکن است در اثر برخورد ضربه دچار شکستگی شود.

از کفپوش سرامیکی معمولاً در مکان هایی که دارای تردد بالا هستند و حمام ها و آشپزخانه ها استفاده می شود و این کفپوش دارای طرح‌های مختلفی متناسب با سبک دکوراسیون سنتی،مدرن و کلاسیک است.

carpeted floor with squeaky subfloor 720x405.jpg - کفپوش منزل و راهنمای خرید انواع آن

کفپوش موکت:

کفپوش موکت را می توان جزء یکی از رایج ترین و قدیمی ترین نوع کفپوش های منزل دسته بندی کرد،این نوع کفپوش در کارخانه های نساجی توسط الیاف مصنوعی تولید می شود. از ویژگی های کفپوش موکت می توان به این اشاره کرد که این نوع کفپوش منزل بسیار نرم بوده و اغلب برای قسمت هایی همچون اتاق نشیمن و اتاق خواب از آن استفاده میشود.

مزیت استفاده از کفپوش منزل

کفپوش منزل جزء یکی از ابزار و وسایلی است که در دکوراسیون داخلی منزل و سایر محل ها مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از کفپوش منزل علاوه بر اینکه باعث ایجاد کسی جدید و خوب در آن مکان می شود دارای مزایای دیگر نیز است که در ادامه مطلب به بررسی این مزایا خواهیم پرداخت:

ایجاد محیطی زیبا:

یکی از رایج ترین دلایلی که افراد راد به علت آن ترغیب به استفاده از کفپوش ها و بکارگیری آنها در محیط زندگی خود می شوند، زیبایی ایی است که بعد از نصب این کفپوش ها به محیط نصب بخشیده می شود. اگر شما در هنگام انتخاب کفپوش منزل با  در نظر گرفتن سبک دکوراسیون و  متراژ محیط مدنظر خود مناسب ترین نوع کفپوش را  انتخاب کنید بعد از نصب متوجه دوچندان شدن زیبایی آن مکان خواهید شد.

عایق حرارت و صوت:

مشکلاتی که در مجتمع های بزرگ مطرح است، مشکل پخش دشن صدا در بین واحد ها میباشد.استفاده از کفپوش منزل در واحدهای مختلف مجتمع ها میشود تا آن به عنوان یک نوع عایق صوتی عمل کند مثل کفپوش گرانولی و از پخش شدن صدا در میان واحدها جلوگیری کند.یکی دیگر از مزایا کفپوش منزل این است که میتواند به عنوان یک عایق حرارتی عمل کند و از هدر رفت گرما و سرما محیط جلوگیری کند.

نگهداری آسان:

منظور از نگهداری آسان کفپوش منزل این است که شما به راحتی می توانید به نظافت یا تمیز کاری آن بپردازید،در صورت مشاده لکه های مختلف بر روی کفپوش میتوانید به وسیله دستمال نم دار یا مواد شوینده اقدام به پاک کردن آن فرمایید و از آنجایی که این کفپوش ها عموما در برابر آب مقاوم هستند نیازی به نگرانی در رابطه با خراب شدن آن ها نخواهید داشت.

ایمنی و سلامت پاها:

اغلب کفپوش ها منزل دارای پوششی نرم و ملایم هستند از این رو بعد از نصب بر روی سطح مورد نظر هیچ آسیبی به پا های شما وارد نخواهند کرد. یکی از نکات قابل توجه در رابطه با انواع کفپوش های منزل این است که سطح آن ها در حالت طبیعی به هیچ عنوان لغزنده نیست، بنابراین هنگام استفاده از آن هیچ خطری در رابطه با لیز خوردن شما را تهدید نخواهد کرد.

برای اطلاع دقیق تر در رابطه قیمت انواع کفپوش منزل و دریافت مشاوره جهت انتخاب مناسب ترین نوع کفپوش منزل با در نظر گرفتن سبک دکوراسیون میتوانید از طریق شماره های درج شده با دفتر فروش یا دفتر مشاوره ما در گروه مهندسی ثمین پلیمر در ارتباط باشید: دفتر فروش محصولات 02634904972 دفتر مشاوره 09122650578

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *