کفپوش اپوکسی نوشهر

مجری اپوکسی نوشهر

اپوکسی پلیمری گرماده است که با ترکیب شدن با ماده سخت کننده فرایند پلیمریزاسیون را آغاز میکند . . اپوکسی را می توان برای اهداف مختلف استفاده کرد، اما بیشتر در رنگ ها، پوشش ها و چسب ها یافت می شود. برای انجام کفپوش اپوکسی در شهر نوشهر و اطراف آن به نمایندگی مجری اپوکسی نوشهر ما مراجعه کنید. شرکت ثمین پلیمر بهترین و با کیفیت ترین نوع کفپوش را برای شما اجرا می کند.

مجری اپوکسی نوشهر

یکی از استانداردترین پوشش های اپوکسی، پوشش دو بخشی از طریق آب است، که در برابر اشعه ماورا UV بنفش و سایش، بسیار سخت و مقاوم است با تغییر دادن تنظیمات اولیه اپوکسی ها می توان واکنش های آنها را سریع یا کند، شفاف یا مات، انعطاف پذیر یا سفت و سخت کنیم آنها همچنین به عنوان چسب روی مبلمان چوبی، سنگ و شیشه به خوبی مورد استفاده قرار میگیرند و به راحتی و با توجه به نوع کاربرد آنها تغییر می کنند.به طور کلی، اپوکسی ها به دلیل چسبندگی عالی، مقاومت شیمیایی و حرارتی، خواص مکانیکی خوب و عایق های الکتریکی بسیار ارزنده شناخته می شوند.

این کف پوش از جدید ترین کفپوش‌ هایی است که با استقبال فراوان مواجه شده و کاربرد های فراوانی در فضا های مختلف دارند: از کف خیابان گرفته تا استفاده به عنوان کف پوش آشپزخانه و پذیرایی.
اپوکسی نوعی ماده پلیمری است که با فرمولی ویژه و واکنش شیمیایی خاصی از ترکیب رزین اپوکساید و هاردنر اپوکسی به دست می‌ آید. این ماده حالت مایع داشته و به همین دلیل پس از قرار گرفتن بر روی سطح مورد نظر، شکل آن را به خود می‌ گیرد البته این محصول به صورت رولی نیز در بازار وجود دارد.

Epoxy flooring

این کفپوش ها در برابر گرما و حرارت ، مواد شیمیایی و ساییدگی مقاوم هستند و به دلیل تنوع در طراحی و دکوراتیو گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در منازل ،محوطه‌های روباز، مسقف و صنایع مختلف است.
این روکش مایع بدون حلال را می توان در ضخامت ها و مساحت های بالا استفاده کرد. این نوع کفپوش به عنوان عایق حرارتی نیز کاربرد دارد و می تواند بازتاب نور خورشید را افزایش داده و شارژ انرژی حرارتی را کاهش دهد، در نتیجه عمر سیستم پوشش را افزایش داده و باعث کاهش تلفات انرژی می شود.

concrete metallic flaked flooring Copy 1 - مجری اپوکسی نوشهر

مجری اپوکسی نوشهر

این کفپوش ها چه مزایایی دارند ؟

این محصول که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و فرمول منحصربفرد تولید شده، دارای ویژگی‌های متنوعی است که میتوان این مزایا را نام برد:
* چسبندگی بالا به سطوح بتنی
• قابل شستشو
* نگهداری آسان
• عدم جذب آب و مایعات دیگر
* عمر طولانی و عدم نیاز به تعویض در فواصل زمانی کوتاه مدت
قابلیت دیزاین و طراحی در مدل‌ها و طرح‌ های متنوع و سفارشی سازی (طراحی مطابق نظر مشتری)
• تنوع رنگ زمینه کفپوش
* سبک و کم حجم بودن و جلوگیری از ایجاد گردوغبار
• بدون حلال و سازگار با محیط زیست
* دارای خاصیت ضد باکتری، ضد میکروب و آلودگی‌ های متعدد
• سطح صیقلی و شفاف
* شست و شو و نظافت آسان
• برای انبارها و ساختمان های صنعتی مناسب می باشد.
*ذدر برابر لکه های روغن و آب مقاوم است.
• سطحی بدون درز ایجاد می کند که می تواند سالها دوام داشته باشد.

کاربرد کفپوش های اپوکسی

این کفپوش ها دارای کاربردها و مصارف بسیار متنوعی هستند. به دلیل نصب ساده، قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف، تنوع قیمت، هزینه مناسب خرید، تنوع در طراحی و دیزاین، کاربرد این محصول با استقبال فراوانی روبرو شده‌اند. دارا بودن سطح صاف و صیقلی، یکی از مزایای چشمگیر این محصول بوده که گستره مصرف و کاربرد آن را گسترش داده و نگهداری، شستشو و پاکیزگی آن را راحت‌تر می‌کند و به ظاهر آن نیز جلوه‌ای زیباتر می‌دهد.

اپوکسی را می‌توان بصورت خام و با رنگ اصلی آن که طیفی از رنگ طوسی است، استفاده کرد؛ همچنین با طرح‌ های متنوع آن می‌ توان به فضای مورد نظر زیبایی خاصی داد. در مصارف ساختمانی، بطور معمولی از کفپوش اپوکسی طرح دار استفاده می‌ شود. به عنوان نمونه طرح چوبی و طرح سنگی بیشترین میزان سفارش را از آن خود کرده‌اند.
.پوشش اپوکسی اولین پیشنهاد برای سالن های بزرگ می باشد که می تواند علاوه بر مزایای بسیار آن، هزینه های مربوط به کفپوش را بسیار پایین تر آورد.

benefits of epoxy flooring Copy - مجری اپوکسی نوشهر

مجری اپوکسی نوشهر

برخی از موارد مصرف انواع کفپوش اپوکسی عبارتند از:

• سالن‌ های ورزشی
* بیمارستان‌ ها، درمانگاه‌ ها و سایر مراکز درمانی و بهداشتی
• پارکینگ‌های عمومی
* صنایع تولید کننده مواد شوینده، مواد اسیدی و قلیایی
• محیط‌هایی با درجه رطوبت بالا
* صنایع دارو سازی
• صنایع خودرو سازی
* صنایع تولید مواد غذایی
• صنایع تولید مواد آرایشی و بهداشتی
* صنایع فولاد
• صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
محبوب ترین کاربرد های آن در بیمارستان ها، مدارس، گاراژها و محیط های صنعتی است. اما با آمدن کفپوش های سه بعدی و کف پوش های دکوراتیو که جلوه بصری خیره کننده ای به فضا می دهد از آن برای اتاق های نشیمن مسکونی، آشپزخانه یا سایر اتاق ها و لابی هتل ها نیز استفاده می شود.

clear epoxy bprotek Copy - مجری اپوکسی نوشهر

مجری اپوکسی نوشهر

نحوه استفاده از این کفپوش ها

برای به کارگیری این کف پوش ابتدا باید زیر سازی مناسبی انجام شود .بستر زیرین باید صاف و یکدست بدون هرگونه فراز و نشیب و همچنین تمیز و خشک باشد و فاقد هر گونه آلودگی مثل گریس ، روغن ،درزگیر و پوشش های غیر اپوکسی باشد و همچنین دمای بستر باید بین 10 تا 50 درجه سانتیگراد باشد و قسمت های سست و نرم زیر کار باید کاملا برطرف شود.
پس از زیرسازی نوبت به استفاده از اپوکسی می شود.این محصول دارای سه لایه مجاز است:

لایه های epoxy

پرایمر کفپوش اپوکسی: این لایه در پایین ترین قسمت و بر روی سطح مورد نظر (سطح سیمانی )قرار می گیرد. پرایمر شامل رزین اپوکسی بدون حلال، هاردنر اپوکسی پلی‌ آمین و حلال می‌ شود.
کفپوش اپوکسی میانه: این لایه بر روی پرایمر قرار گرفته و مواد اولیه آن شامل رزین بدون حلال، هاردنر اپوکسی پلی‌ آمین، رقیق کننده، فیلر پُر کننده، ادتیو های ضد رسوب و پیگمنت است.
کفپوش رویه اپوکسی: این لایه در خارجی‌ترین قسمت کفپوش واقع شده و در تماس مستقیم با محیط و عوامل خارجی قرار دارد. مواد اولیه این قسمت عبارتند از: رزین اپوکسی بدون حلال، هاردنر اپوکسی پلی‌ آمین، رقیق کننده، فیلر پر کننده، پیگمنت‌ ها، ادیتور های ضد حباب، همتراز کننده ضد رسوب و ادتیو های افزایش دهنده سختی سطح.

با توجه به محوطه و محل مورد نظر برای استفاده از کفپوش و میزان فشار و سایر عوامل محیطی که بر آن وارد می‌ شود، میزان ضخامت اپوکسی متغیر است؛ اما حداقل ضخامتی معادل ۳ میلیمتر دارند.

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *