دیوارپوش PVC

دیوارپوش PVC راهنمای خرید مطمئن

دیوارپوش PVC : از آنجایی که خانه هر فرد به عنوان محلی برای دریافت حس آرامش و استراحت به دور از دغدغه های روزانه شناخته می شود، هر شخصی بعد از انتخاب محل زندگی خود سعی می کند تا با بکارگیری روش ها و ابزارهای مختلف بهترین سبک چیدمان را برای محل زندگی خود انتخاب کند و تا حد ممکن به زیباسازی آن بپردازد.

بکارگیری روش ها و ابزار های مختلف جهت زیباسازی محیط زندگی هم میتواند به فضای داخلی خارجی و هم فضای داخلی محل سکونت شما باشد بطوری که شما با تهیه ابزار مناسب برای هر محل و بکارگیری آن ها به روش میتوانید اقدام به زیباسازی محیط زندگی خود مطابق با معیار های خود شوید.

از جمله ابزار هایی که امروزه برای تغییر سبک چیدمان محل زندگی استفاده می شود می توان به انواع رنگ ها، کفپوش منزل، دیوار پوش و….. اشاره کرده به طوری که استفاده از این موارد ذکر شده به صورت تکی یا با هم به طوری که از لحاظ ساختاری در یک سبک باشد می تواند باعث به وجود آمدن تغییرات گسترده و چشم‌نواز در سبک چیدمان محیط زندگی شما شود.

در میان ابزارهایی که برای تغییر سبک چیدمان مورد استفاده قرار می گیرند، دیوارپوش ها بعد از به روی کار آمدن توانست در توجه به طیف وسیعی از معماران و افراد عادی را به خود در کنند به طوری که  این افراد سعی کردند تا از دیوارپوش های مختلف جهت ساخت و بازسازی بنا ها و محیط های مختلف استفاده کنند. دیوارپوش ها انواع مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به دیوارپوش کاغذی، دیوارپوشMDF و دیوارپوش PVC اشاره کرد.

انواع دیوارپوش های مختلف علاوه بر خانه در مکان های عمومی همانند هتل ها، بیمارستان ها، دفاتر کاری، گالری های هنری، مدارس و مهدکودک ها مورد استفاده قرار می گیرد و می توان گفت تقریباً بر روی هر دیواری قابلیت اجرا دارند. اگر شما جزء افرادی هستید که می خواهید برای تغییر سبک چیدمان محل  مد نظر خود دیوارپوش تهیه کنیم برای اطلاع از قیمت های انواع مختلف دیوار پوش و دریافت مشاوره جهت انتخاب دیوارپوش مناسب با محیط میتوانید از طریق شماره های مقابل با  دفتر فروش محصولات یا دفتر مشاوره با ما در تماس باشید.

تلفن مشاوره: 09122650578 ، تلفن دفتر: 02634904972

Rustic Charm with Wooden PVC Wall Panels - دیوارپوش PVC راهنمای خرید مطمئن

دیوارپوش PVC چیست؟

دیوارپوش PVC یا PVC Wall Panel یک نوع از انواع دیوارپوش ها میباشد که میتوان از آن برای زیباسازی یا بازسازی دیوار های خارجی و داخلی مکان های مختلف استفاده کرد، این نوع دیوارپوش در کارخانه های تولیدی به شکل تخته هایی با ضخامت بین 7 الی 10 میلی متر تولید میشود و شما بعد از تهیه میتوانید آن را در محیط مد نظر خود استفاده کنید. در کارخانه های تولیدی تهیه دیوارپوش PVC  در 5 مرحله صورت میگیرد.

 مرحله اول باید مواد مورد نیاز برای تولید این نوع کفپوش تهیه شوند، مواد اولیه تهیه دیوارپوش PVC  شامل PVC، پرکننده ها، رنگ های مختلف و سایر مواد شیمیایی هستند که بعد از تهیه  این مواد تمامی آنها با یکدیگر ترکیب می شوند به طوری که در انتهای فرایند ترکیب یک مخلوط همگن از آنها به دست بیاید. بعد از اینکه از مواد اولیه تهیه دیوارپوش PVC  یک مخلوط همگن  به دست آمد باید این مخلوط را در قالب های آماده قرار دهند تا آنها طی فرایند فشرده سازی به ضخامت تعیین شده که بین 7 الی 10  میلیمتر است برسند، بعد از مرحله فشرده سازی مواد از قالب های مخصوص این کار خارج شده و به شکل ها و اندازه های مختلف برش داده می شوند.

نکته قابل توجه در رابطه با دیوارپوش PVC این است که این نوع دیوار پوش به علت داشتن وزن و چگالی پایین فقط برای زیباسازی یا بازسازی دیوار های مختلف به کار نمی رود بلکه از آن در ساخت سقف های کاذب نیز استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پیشرفت تکنولوژی در تولید PVC اینجا کلیک کنید.

بررسی ویژگی های دیوارپوش PVC

دیوارپوش PVC  بعد از به روی کار آمدن توانست توجه طیف وسیعی از معماران و افراد عادی را جهت زیباسازی یا بازسازی مکانهای مختلف به خود جلب کند به طوری که علت محبوبیت این نوع دیوار پوش را میتوان در  ویژگی های منحصر به فرد و مزایا بی شمار آن دانست.

مقاومت در برابر آب و رطوبت:

دیوارپوش PVC قابلیت استفاده برای زیباسازی و بازسازی دیوارهای خارجی و داخلی را دارد، این نوع دیوارپوش یک دیوارپوش ضد آب است به طوری که در اثر قرار گرفتن در محیط های مرطوب یا در اثر قرار گرفتن در تماس با آب دچار تغییر شکل و تغییر رنگ نمی شود و می تواند به عنوان یک عایق ضد آب برای دیوار زیرین خود عمل کند.

 ویژگی ضد آب بودن دیوارپوش PVC  باعث شده تا از آن در محیط های مرطوب  یا محیط هایی که دیواره های آن ممکن است در تماس با آب قرار بگیرند همانند آشپزخانه، استخر و سرویس های بهداشتی استفاده کرد، همچنین به علت خاصیت ضد آب بودن دیوارپوش PVC می توان آن را به وسیله محلول های شست و شوی مخصوص و آب به راحتی تمیز کرد.

WALL 1 - دیوارپوش PVC راهنمای خرید مطمئن

ضد خش بودن:

دیوارپوش PVC  به علت کیفیت ساخت بالا دارای ویژگی مقاوم در برابر خط و خش است، به علت این ویژگی این نوع دیوارپوش می‌توان از آن به راحتی در محیط هایی که رفت و آمد و تردد در آنها بالا است استفاده کرد بدون اینکه نیازی به نگرانی در رابطه با تغییر شکل و حالت این نوع دیوار پوش در اثر رفت و آمد های متعدد یا ضربه بود.

نصب آسان و سریع:

بعد از تهیه دیوارپوش PVC نیازی به صرف هزینه اضافه در رابطه با نصب این دیوارپوش نیست زیرا یکی از ویژگی های دیوارپوش PVC نصب آسان و راحت آن است، بعد از تهیه دیوارپوش PVC شما میتوانید با استفاده از چسب مخصوص و قلمو مخصوص پخش رنگ این نوع دیوارپوش را در محل مورد نظر خود نصب کنید و هر زمان که خواستید می توانید به راحتی آن را تعویض کنید.

قیمت مناسب:

یکی از مزایا دیگر دیوارپوش PVC این است که قیمت  تهیه این نوع دیوارپوش نسبت به سایر مدل های دیوارپوش مناسب تر است، همچنین لازم به ذکر است که دیوارپوش PVC  با نصب آسان و  پوشاندن نقص های دیوارها  می تواند جایگزین مناسبی برای تعمیر آنها باشد و از این طریق باعث صرفه جویی در هزینه ها تا مقدار زیادی خواهد شد.

همچنین مقاوم بودن در برابر حرارت، مقاوم بودن در برابر مواد شیمیایی، داشتن وزن پایین، عایق بودن در برابر صوت و حرارت و داشتن تنوع در طرح از جمله ویژگی های دیگر دیوارپوش PVC است که می‌توان به آن اشاره کرد.

همانطور که در مطلب بالا گفته شد دیوارپوش PVC  یکی از مناسب ترین و به صرفه ترین روش های موجود برای زیباسازی یا بازسازی دیوارهای  خارجی و داخلی محیط های گوناگون است، از این رو شما می توانید برای تهیه دیوارپوش PVC و دریافت مشاوره جهت انتخاب مناسبترین نوع آن با ما در تماس باشید:09122650578  ، 02634904972

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *